beantwoord

Hoe kan ik een dagkaart de-activeren?

• 17 juni 2014
  • 3 reacties
  • 692 Bekeken

Ik heb een dagkaart gekocht en deze alvast geactiveerd voor komende donderdag. Nu is mijn afspraak geannuleerd. Is het mogelijk om de dagkaart weer te de-activeren? En zo ja, hoe kan ik dat doen?
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 17 juni 2014, 20:51

Als je bedoelt dat je een e-ticket hebt aangemaakt, dan heb je pech gehad, want die worden niet teruggenomen en er zal geen restitutie plaatsvinden. Die regel is zo, omdat je het e-ticket anders gewoon nog een keer kunt afdrukken en er alsnog mee kunt gaan reizen.

Als je een ticket met datum uit een automaat hebt gehaald, dan kun je deze voor de reisdatum aan het loket inwisselen.
Bekijk origineel

3 reacties

Als je bedoelt dat je een e-ticket hebt aangemaakt, dan heb je pech gehad, want die worden niet teruggenomen en er zal geen restitutie plaatsvinden. Die regel is zo, omdat je het e-ticket anders gewoon nog een keer kunt afdrukken en er alsnog mee kunt gaan reizen.

Als je een ticket met datum uit een automaat hebt gehaald, dan kun je deze voor de reisdatum aan het loket inwisselen.

Ten dele juist. je kunt zo'n ongebruikt kaartje vóór de dag van geldigheid bij de servicebalie ongeldig laten maken om het vervolgens met een verzoek tot restitutie in te sturen naar de Klantenservice.
Beste Willem 33, wat voor dagkaart heb je gekocht? Dit kan ik helaas niet opmaken uit je bericht. Een e-ticket kun je niet gebruiken op een andere dag. Om je topic beter vindbaar te maken heb ik deze verplaatst naar 'Overige producten'.

Reageer