beantwoord

Hoe kan ik een enkel ticket annuleren

• 13 januari 2020
  • 8 reacties
  • 152 Bekeken

Ik heb een ticket verkeerd gekocht online - juiste reis, verkeerde richting. Hoe kan ik het annuleren?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 13 januari 2020, 13:51

Goedemiddag douglasrevell. Welkom bij de NS Community.

Heb je de e-ticket al uitgeprint of opgehaald in de NS app? Zo ja, dan is er in principe niets meer mogelijk. Als het een datum in de toekomst betreft kan je nog een poging wagen door onze Klantenservice te contacteren.

Bekijk origineel

8 reacties

Goedemiddag douglasrevell. Welkom bij de NS Community.

Heb je de e-ticket al uitgeprint of opgehaald in de NS app? Zo ja, dan is er in principe niets meer mogelijk. Als het een datum in de toekomst betreft kan je nog een poging wagen door onze Klantenservice te contacteren.

Het ticket is voor 27 januari. Ik heb ervoor betaald en een e-mail ontvangen met de melding dat het beschikbaar is, maar ik heb het niet gedownload. Het is de juiste reis op de juiste dag, maar in de verkeerde richting!
Met wie neem ik contact op (ik spreek geen Nederlands)

Reputatie 2

De klantenservice is ook via alle kanalen beschikbaar in het Engels. Voor telefonisch contact toetst u na het bellen van 088 67 21 285 op nummer 5 voor Engels. Voor de andere kanalen kunt u uw vraag in het Engels beginnen. 

Heel erg bedankt voor je nuttige antwoord
Kun je dat nummer vanuit het buitenland bellen? Ik ben in Frankrijk.

Reputatie 2

Ook vanuit het buitenland is de klantenservice bereikbaar maar dan op het nummer: +31 30 751 51 55.

Om extra kosten te vermijden adviseer ik u om contact op te nemen per chat (druk op Chat met NS), via Twitter of Facebook

Als ik 031 30 751 51 55 bel, krijg ik een bericht dat er geen dergelijk nummer is. Helpen!

Reputatie 2

Zou het eraan kunnen liggen dat u 031 heeft ingetoetst i.p.v 0031? Gebruik anders voor de zekerheid +31. 

Ik ben er deze keer doorheen gekomen en mijn probleem was opgelost.
Hartelijk dank voor uw hulp, die op prijs wordt gesteld. :man_dancing_tone2:

Reageer