Hoe kan ik "geld terug bij vertraging" aanvragen als het ticket niet meer leesbaar is?

Er zijn in combinatie met de libelle zomer fair actie 2 treintickets gekocht om op 16 mei naar Almere te gaan. Op de heen reis hebben wij ruim een uur vertraging gehad (ik heb deze gedeclareerd gekregen via mijn OV chipkaart). Eenmaal thuis aangekomen is er een fles water over deze papieren tickets gevallen, waardoor deze onleesbaar zijn geworden. Ik dacht dat dit geen punt was, omdat ik de link naar deze tickets nog in mijn e-mail had staan. Alleen deze link werkte 17 mei 2014 niet meer. Daarom heb ik de bestelbevestigingen uitgeprint en deze samen met het formulier "geld terug bij vertraging" opgestuurd, alleen krijg ik deze brieven weer terug (voor mijn moeder en zus). Hoe kan ik de declaratie voor deze papieren tickets nog indienen bij de NS?

3 reacties

Reputatie 3
Hallo Katinka, welkom op ons NS serviceforum! Zoiets kan gebeuren natuurlijk. Wat bedoel je alleen met dit laatste: "Daarom heb ik de bestelbevestigingen uitgeprint en deze samen met het formulier "geld terug bij vertraging" opgestuurd, alleen krijg ik deze brieven weer terug (voor mijn moeder en zus). "? Heb je een retour afzender ontvangen?
Hartelijk dank. Ik heb inderdaad een retour brief van de NS gekregen dat ik de orginele treintickets moet meesturen samen met het formulier "geld terug bij vertraging". Maar die zijn dus niet meer aanwezig, alleen nog de bevestiging van de online bestelling bij de ns.
Reputatie 3
Kan je mij een privébericht sturen met het e-mailadres waar de E-tickets naar gestuurd zijn? Dan pak ik het zo snel mogelijk op om te kijken of ik je hiermee kan helpen.

Reageer