beantwoord

Hoe kan ik kaartjes boek naar Asnieres, Frankrijk?

• 12 april 2014
  • 8 reacties
  • 300 Bekeken

In mei ga ik een paar daagjes naar Asnieres, Frankrijk. Ik wil graag met de Thalys gaan. Kan ik kaartjes voor de hele reis boeken of moet ik de kaartjes voor de Thalys los boeken?
icon

Beste antwoord door Dennis 13 april 2014, 10:24

De route kan je vinden op http://www.bahn.de. Je kan gewoon naar Paris Nord, en dan nog (bijvoorbeeld) een stukje met RER en trein en twee stukjes lopen. Niet echt één treinroute dus.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ik geloof dat combinaties mogelijk zijn en soms ook goedkoper.

Als de bestemming niet te boeken is op de Hispeed site moet je misschien een station in de buurt kiezen, en voor het laatste stuk lokaal een kaartje kopen.

Er is trouwens een Asnieres bij Parijs en een bij Mâcon.
Het gaat om Asnieres bij Parijs.
Ik kreeg het inderdaad niet voor elkaar om de hele reis via Hispeed te boeken.
Reputatie 6
Badge +2
De route kan je vinden op http://www.bahn.de. Je kan gewoon naar Paris Nord, en dan nog (bijvoorbeeld) een stukje met RER en trein en twee stukjes lopen. Niet echt één treinroute dus.
Dank je wel!
Je zou ook kaartjes via treinreiswinkel.nl kunnen boeken! Daar heb ik uitstekende ervaringen mee.

jvdmeer
Beste angeliques, Bedankt voor je vraag! Ik heb je vraag even verplaatst naar 'Overige Producten' om de vindbaarheid van het topic te vergoten. Ik heb alle aangedragen oplossingen even bekeken en dat ziet er goed uit. Het is inderdaad niet mogelijk om een rechtstreekse reis te boeken naar Asnieres. Ik wil je dus graag adviseren om een ticket aan te schaffen naar Paris Nord via NS Hispeed en op Paris Nord een ander, nieuw treinkaartje aan te schaffen tot aan Asnieres. Uiteraard zou je ook treinreiswinkel.nl kunnen proberen, maar daar heb ik zelf helaas geen ervaringen mee. Heel veel succes!
Bedankt voor alle helpende reacties!
Als ik buitenlandse treinreizen ga maken, zoek ik ze altijd van te voren op bij www.reiseauskunft.bahn.de; daarna vraag ik via e-mail prijsinformatie aan de Treinreiswinkel. Daarna volgt dan de bestelling en een paar dagen later liggen de kaartjes in je brievenbus. Als je een paar maanden vóór de reisdatum bestelt, zijn de prijzen belangrijk lager. Veel succes.

Reageer