beantwoord

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen in Mijn NS?

• 15 februari 2014
  • 13 reacties
  • 1387 Bekeken

Ik wil ze wijzigen, dit omdat niet alles correct staat... helaas zijn sommige velden gedeactiveerd (of hoe dat heet... Ik kan het dus niet veranderen) Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 februari 2014, 02:28

Het hangt er helemaal vanaf wat je wilt veranderen.
Voorletters, Achternaam, geboortedatum en geslacht kun je niet veranderen.
Lijkt me normaliter ook niet nodig, tenzij er sprake is van geslachtsverandering.
Overige gegevens, zoals adres, woonplaats, telefoonnummers, e-mail adres en wachtwoord kun je gewoon zelf wijzigen.
MijnNS is trouwens niet de enige site waar je dergelijke gegevens niet zelf kunt veranderen.

Wellicht dat na het weekend een moderator jou zal vragen in een persoonlijk berichtje aan te geven wat er van die "geblokkeerde" gegevens gewijzigd moet worden.
Bekijk origineel

13 reacties

Ik denk dat alleen de klantenservice dit voor je kan aanpassen, alleen zijn deze pas weer maandag bereikbaar
Ik denk dat alleen de klantenservice dit voor je kan aanpassen, alleen zijn deze pas weer maandag bereikbaar
Daar was ik al bang voor, wel jammer dat de klant niet haar eigen gegevens mag aanpassen.. 't zijn toch mijn gegevens, dan mag ik het toch veranderen?
Daar was ik al bang voor, wel jammer dat de klant niet haar eigen gegevens mag aanpassen.. 't zijn toch mijn gegevens, dan mag ik het toch veranderen?
Ik denk dat dat te maken heeft met dat je je nu niet als iemand anders kan voordoen.
Adres kun je namelijk wel zelf aanpassen maar naam + geboortedatum niet
Ik denk dat dat te maken heeft met dat je je nu niet als iemand anders kan voordoen.
Adres kun je namelijk wel zelf aanpassen maar naam + geboortedatum niet

Wel jammer dat het zo onhandig verlopen moet, en dat ik niet online een aanvraag voor wijziging etc kan doen, heb het in het verleden ook al laten aanpssen maar iemand bedenkt weer om het terug te zetten... erg vervelend!
Het hangt er helemaal vanaf wat je wilt veranderen.
Voorletters, Achternaam, geboortedatum en geslacht kun je niet veranderen.
Lijkt me normaliter ook niet nodig, tenzij er sprake is van geslachtsverandering.
Overige gegevens, zoals adres, woonplaats, telefoonnummers, e-mail adres en wachtwoord kun je gewoon zelf wijzigen.
MijnNS is trouwens niet de enige site waar je dergelijke gegevens niet zelf kunt veranderen.

Wellicht dat na het weekend een moderator jou zal vragen in een persoonlijk berichtje aan te geven wat er van die "geblokkeerde" gegevens gewijzigd moet worden.
Reputatie 2
Als ik de reactie van Melissa_vd_Elst goed lees dan is dit een raar geval van een spontaan teruggedraaide wijziging. Ik heb dat zelf ook al eens gehad: adreswijziging via MijnNS doorgevoerd en een paar maanden later stond opeens het oude adres er weer in.

Is dit niet gewoon een bug in het systeem ergens?
Als ik de reactie van Melissa_vd_Elst goed lees dan is dit een raar geval van een spontaan teruggedraaide wijziging. Ik heb dat zelf ook al eens gehad: adreswijziging via MijnNS doorgevoerd en een paar maanden later stond opeens het oude adres er weer in.

Is dit niet gewoon een bug in het systeem ergens?

In het (verre) verleden heb ik na een verhuizing ook wel eens meegemaakt dat ineens de oude adresgegevens werden gebruikt.
Er bleken problemen te zijn met het systeem, waarna abusievelijk en zonder dat iemand het door had, een oude back up terug te zijn gezet.

Je weet, Daniel,digitale techniek begint daar waar ons verstand ophoudt.
zou een moderator mij kunnen helpen?
Badge
Beste Melissa,

Wellicht kan ik je verder helpen. Welke gegevens wil je aanpassen? Je privé gegevens mag je ook sturen via een privébericht. Dan probeer ik je verder te helpen.

Vriendelijke groet,

Leny
Melissa, ik heb je prive-bericht ontvangen en wij gaan het uitzoeken zoals ik je terugstuurde!
ik wil graag het prive bericht lezen, maar als ik 't openen wil krijg ik deze melding:

500, Pagina niet gevonden

De pagina die je zoekt is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: info@insided.nl.

Bent u hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. U kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen.

Misschien kan het volgende helpen:
Controleer of het adres, zoals u deze in de adresbalk heeft ingetypt, correct is gespeld.
Ga naar: Home.
Klik op 'vorige' in de browser als je een andere link wil proberen.
Dat is bijzonder, ik ga het doorgeven. Voor nu: de vraag was of je je oude en nieuwe gegevens in het prive-bericht wilt sturen, dan passen we het aan.

Groet,
Miryam
Hi Melissa, het klopt dat je voorletters, achternaam, geboortedatum en geslacht zelf niet kunt veranderen, en je hiervoor klantenservice kunt contacten. Dit heeft te maken met veiligheid in je mijn omgeving, daarnaast zijn het ook gegevens die (bijna) nooit wijzigen. Overige gegevens, zoals adres, woonplaats, telefoonnummers, e-mail adres en wachtwoord kun je gewoon zelf wijzigen. In dit geval zijn jouw gegevens aangepast!

Gr Miryam

Reageer