beantwoord

hoe kan ik mijn geld terug krijgen bij storing van app waardoor ik te veel kaartjes heb besteld?

• 28 juli 2020
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste NS,

Ik ging zojuist een kaartje bestellen voor mijn reis van morgen vanaf den Bosch naar Nijmegen. Ik deed dat via internet en had alle stappen goed ingevoerd, tot toen ik betaald had de site aangaf dat er iets mis was gegaan en dat ik nog niet had betaald. Ik heb het in totaal 3 keer geprobeerd en de site bleef steeds hetzelfde aangeven. Toen keek ik even later op mijn bank en stond er dat er 3x 8,90 was afgeschreven van mijn bank . Ik keek ook in mijn mail en daar heb ik 3 kaartjes ontvangen wat niet de bedoeling is. Is het mogelijk dat ik 1 kaartje kan houden en die gebruik en de andere 2 kaartjes mij geld van terug krijg? 

met vriendelijke groeten,

Yrza van den Brink

icon

Beste antwoord door Tochjo 28 juli 2020, 00:05

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Open de kaartjes niet! Als ze eenmaal gedownload/geprint/indeappgezet zijn kunnen ze niet meer ongeldig gemaakt worden.

Bij 3 identieke kaartjes zal de klantenservice je kunnen helpen.

Reageer