beantwoord

Hoe koop ik nu een vervoerbewijs?

• 11 August 2014
  • 4 reacties
  • 1503 Bekeken

Binnenkort moet ik eenmalig met de trein van best naar denbosch wat moet ik doen om aan een kaartje te geraken.
Dank
icon

Beste antwoord door Pe_pe 11 August 2014, 20:38

U kunt een enkele reis op een eenmalige chipkaart kopen bij de bolbuikige automaat (met de blauwe bovenrand). Die zit wat verstopt, hier kunt u zien waar die in de automaat te vinden is. Met dit kaartje moet u voor vertrek inchecken en na aankomst uitchecken.
Bekijk origineel

4 reacties

U kunt een enkele reis op een eenmalige chipkaart kopen bij de bolbuikige automaat (met de blauwe bovenrand). Die zit wat verstopt, hier kunt u zien waar die in de automaat te vinden is. Met dit kaartje moet u voor vertrek inchecken en na aankomst uitchecken.
Reputatie 4
Badge
Of u koopt voor 1 euro minder een e-ticket op https://www.ns.nl/eticket/ticket dat u zelf uit moet printen.
Hallo Zjoskebest,

Pe_pe en Gert-Jan geven hier het juiste antwoord. Je kunt gebruik maken van de eenmalige OV-chipkaart of een E-ticket. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Overige producten', omdat je vraag hier onder valt.

Groet,
Marjan
Dag Marjan, bedankt. Ik mis wat ik kwijt ben aan al dat extra gedoe buiten het reiskaartje. Wat kost een ov chipkaart ? En ik heb begrepen dat mijn e-card ruim 10% duurder is geworden dan 1 maand geleden. Dank voor deze verscholen verhoging. Waarom voor hetzelfde plotseling 10% meer te betalen zonder een "echte" prijsverhoging.
Wie dit heeft verzonnen zal wel een gratis abonnement hebben van de ns.
Zo helpen we elkaar de crisis in
Vrgr
Jos

Reageer