beantwoord

Hoe krijg ik geld terug als mijn OV-kaart foutief ingelezen is.

• 5 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 269 Bekeken

Ik wou meereiskorting laden op een automaat bij staion Kampen. Die keuze was niet mogelijk, wel het opheffen ervan. Bij inlezen kaartgegevens stond het product meereiskorting voor die dag op de kaart. Dat kon kloppen want was eerder bij de heenreis geladen.
Nu bij de terugreis op die automaat geen mogelijkheid om de meereiskorting opnieuw te laden.... Bij uitschecken bleek geen meereiskorting gerekend, het volle pond afgeschreven. Protest, hoe krijg ik het teveel betaalde terug, ik kan geen algemeen formulier vinden waarop ik dat kan aangeven.
icon

Beste antwoord door Femke NS 6 oktober 2014, 11:54

Beste Druppie, wat vreemd dat je de Samenreiskorting niet kon laden. Heb je misschien voor 09.00 in de ochtend gereisd? Dan is de Samenreiskorting nog niet geldig. Je mag mij een privébericht sturen met je gegevens zodat ik je verder kan helpen. Voor de vindbaarheid heb ik je topic verplaatst naar 'overige producten'.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge
Even ter verduidelijking: Meereiskorting geldt nog tot 35 minuten na de laatste uitcheck, en is niet doorlopend de hele dag geldig.
Even ter verduidelijking: Meereiskorting geldt nog tot 35 minuten na de laatste uitcheck, en is niet doorlopend de hele dag geldig.
Ja dat klopt, mijn terugreis was inderdaad meer dan 35 min. later.
Maar ik kon bij de automaat niet opnieuw die korting laden, werd gewoon niet aangeboden. Alleen het stoppen ervan was een keuzemogelijkheid. Bij het overstappen op een volgend station lukte het laden wel.
Ik probeer dus een mogelijkheid te vinden om te reclameren.

Ik probeer dus een mogelijkheid te vinden om te reclameren.

En die mogelijkheid hebt u dus hier gevonden.
Goeie kans dat een moderator van dit forum uw bericht leest en daarover contact met u zoekt.
Als u dat te lang duurt kunt u altijd nog bellen met de Klantenservice ( 030 751 51 55)
Beste Druppie, wat vreemd dat je de Samenreiskorting niet kon laden. Heb je misschien voor 09.00 in de ochtend gereisd? Dan is de Samenreiskorting nog niet geldig. Je mag mij een privébericht sturen met je gegevens zodat ik je verder kan helpen. Voor de vindbaarheid heb ik je topic verplaatst naar 'overige producten'.

Reageer