beantwoord

Hoe krijg ik het geld terug van het dubbel aangekochte ticket?

• 3 juni 2014
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Ik kocht gisteren online een ticket aan. Echter, na enkele uren was de PDF nog steeds niet in mijn inbox en ik had ook niet de mogelijkheid om het via de webpagina meteen af te drukken (wat normaal wel lukt). Dus ik vond het verstandig om het nog eens aan te kopen, en deze keer lukte het wel. Het eerste ticket is echter 7 u na aankoop alsnog in mijn inbox beland, en ik kan ook zien op mijn online bankieren dat ik ze allebei heb betaald. Hoe krijg ik nu het geld terug van het eerste ticket?
icon

Beste antwoord door Leny NS 4 juni 2014, 10:58

Karnie, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp heb je nu 2 E-tickets aangemaakt. Het eerste E-ticket is dus uiteindlijk toch aangekomen. Wellicht kan ik je helpen, ik moet dit eerst controleren. Zou je via een privébericht je naw gegevens, e-mailadres en je rekeningnummer willen sturen?

Ps ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Karnie, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp heb je nu 2 E-tickets aangemaakt. Het eerste E-ticket is dus uiteindlijk toch aangekomen. Wellicht kan ik je helpen, ik moet dit eerst controleren. Zou je via een privébericht je naw gegevens, e-mailadres en je rekeningnummer willen sturen?
Ps ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'

Reageer