beantwoord

Hoe lang duurt de storing in reishistorie nog?

  • 9 August 2023
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb net meer dan 3 uur in de chat gehangen en met  2 verschillende medewerkers contact gehad zonder resultaat, omdat er nog steeds storingen zijn en ze mijn reishistorie niet konden inzien. Hoe lang duurt dit nog? Gisteren storingen bij de NS automaat op het station, waardoor ik geen meereiskorting voor mijn dochters kon laden en nu dit weer. Dus mijn aanvraag voor de 40% vergoeding kan niet behandeld worden en het advies is dat ik over twee dagen WEER de ns zelf moet contacteren. Not amused.

icon

Beste antwoord door MoDe 9 August 2023, 19:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat betreft storing in reisoverzicht: Als je met flex gereisd hebt kan het een paar dagen duren voor de reizen in het overzicht komen. Reizen op saldo kun je als je daar een account hebt ook bij ov-chipkaart zien.

Wat betreft storing bij automaat: Alleen bij op saldo ov-chipkaarten kan samenreiskorting bij een automaat op de kaart gezet worden. Hadden de dochters een op saldo kaart? Of probeerde je op jouw eigen kaart samenreiskorting te zetten?

Over het algemeen geeft men geen korting achteraf. Er kan ook een e-ticket met samenreiskorting gekocht worden als de automaat niet werkt. Is vergoeding van gemiste korting toegezegd?

de meiden hadden beide genoeg op de kaart maar de ns paal had een technische stoornis dus ik kon het niet op HUN kaarten zetten (ik heb een dal voordeel abo). op internet was er ook een stoornis, net als gisteren trouwens. mij is niets toegezegd omdat de chat medewerkers vanwege een storing geen toegang tot het systeem hadden… storing op storing.

Reputatie 7
Badge +3

de meiden hadden beide genoeg op de kaart maar de ns paal had een technische stoornis dus ik kon het niet op HUN kaarten zetten (ik heb een dal voordeel abo). op internet was er ook een stoornis, net als gisteren trouwens. mij is niets toegezegd omdat de chat medewerkers vanwege een storing geen toegang tot het systeem hadden… storing op storing.

De meiden hadden een op saldo chipkaart? En er was geen mogelijkheid om.e-ticket te kopen? Wat voor een storing was het automaatstoring of kon er niet ingecheckt worden? Gezien je het nu over paalstoring hebt?

Reageer