Hoe pas ik een datum aan?

• 19 juli 2015
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb zojuist een E-ticket dagretour besteld.
Helaas heb ik op de verkeerde dag geboekt; hij staat nu op 22 juli in plaats van dinsdag a.s. 21 juli

Wat kunt u hierbij voor mij betekenen

4 reacties

Welkom op het forum George-Larsen!

Vanwege de fraudegevoeligheid is het na het downloaden van het e-ticket inderdaad niet meer mogelijk om de gegevens op het e-ticket aan te passen. Ondanks de tegenvaller nog een fijne reis gewenst morgen/overmorgen!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Beste mensen het moet maar een les voor mij zijn en een extra waarschuwing voor gebruikers van e-ticket.
Het is morgen een lange reis, maar als ik na 6 uur reizen weer thuis ben hhop ik toch uiteindelijk tevreden te zijn!
Ik zou een dag later gaan reizen want NS kan hierin niets voor je betekenen.
Overal op de e-ticket site staat dat je goed moet controleren of ALLE ingevoerde gegevens juist zijn voor het geven van een akkoord.
Hopelijk was het maar een kort tripje en kost het niet veel geld en anders is het een goede leerschool!
Niets. NS heeft nog altijd geen mogelijkheid ingebouwd om eenmaal verstrekte e-tickets ongeldig te maken, dus worden er in geen enkel opzicht wijzigingen in aangebracht om te voorkomen dat zowel het oude als het nieuwe ticket los van elkaar worden gebruikt.

Reageer