beantwoord

Hoe reis ik voordelig met vier personen buiten de daluren?

• 20 juni 2019
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,

Volgende week donderdag wil ik met een aantal (7 personen) naar een concert in Nijmegen. We zijn met drie studenten met nog een geldig reisproduct, dus zij zijn sowieso goedkoper uit door hun eigen product te gebruiken. Nu wil ik voor de vier overige reizigers een retour kopen, maar zie ik dat reizen tijdens de spits niet mogelijk is. We willen om 16:00 juist de trein instappen, maar dan is het Groepsretour ticket niet geldig. Wat is nu het beste alternatief, behalve buiten de spits proberen te reizen?
Ik hoor graag van jullie.
Daan van Herwaarden
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 juni 2019, 10:57

Hier heb je een overzicht van goedkope treinkaartjes. Deze zijn niet allemaal geldig in de middagspits, maar bijvoorbeeld de enkele reizen via Vakantieveilingen of Actie van de dag (2 enkele reizen voor € 25,-) zijn dat wel, je mag deze tickets gebruiken tussen 9:00 en 4:00.
Bekijk origineel

2 reacties

Hier heb je een overzicht van goedkope treinkaartjes. Deze zijn niet allemaal geldig in de middagspits, maar bijvoorbeeld de enkele reizen via Vakantieveilingen of Actie van de dag (2 enkele reizen voor € 25,-) zijn dat wel, je mag deze tickets gebruiken tussen 9:00 en 4:00.
Reputatie 7
Badge +3
Het Spoordeelwinkel dagretour naar keuze kost €19 en daarmee mag je wel in de middagspits reizen. Kunnen ze er ook een snack bij nemen.

Eventueel kunnen ze reizen met Samenreiskorting wanneer zij een eigen OV-Chipkaart hebben. Dan kun je met een incheck voor 16.00 uur blijven doorreizen in de spits.

Het is afhankelijk van de afstand wat goedkoper is, de dagretour of 40% korting.

Reageer