beantwoord

Hoe reizen met e-ticket

• 22 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Ik" maak" op de computer een E-ticket voor een reis met de trein, betaal via m'n ING-kaart, wat moet ik dan doen als ik op de trein stap, overstap en weer de reis terug maak?
icon

Beste antwoord door Thom 22 augustus 2014, 15:42

U moet hem bij zich hebben samen met uw legitimatie. U hoeft niet in- of uit te checken. Bij een controle zal de conducteur hem nakijken op echtheidskenmerken en er meestal een stempeltje opzetten. De gegevens op het e-ticket moeten overeenkomen met uw legitimatie. Er zijn weinig poortjes gesloten maar die kunt u eventueel openen met een soort vierkante barcode onderaan rechts op uw ticket. U mag alleen met een papieren ticket reizen en die moet duidelijk zijn afgedrukt. Bij overstap en terugreis werkt alles eender.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U moet hem bij zich hebben samen met uw legitimatie. U hoeft niet in- of uit te checken. Bij een controle zal de conducteur hem nakijken op echtheidskenmerken en er meestal een stempeltje opzetten. De gegevens op het e-ticket moeten overeenkomen met uw legitimatie. Er zijn weinig poortjes gesloten maar die kunt u eventueel openen met een soort vierkante barcode onderaan rechts op uw ticket. U mag alleen met een papieren ticket reizen en die moet duidelijk zijn afgedrukt. Bij overstap en terugreis werkt alles eender.
Goed dat je ons forum hebt gevonden om je vraag te stellen fh47ndte. Je vraag is juist beantwoord door Thom, dank hiervoor. Meer informatie over het e-ticket lees je hier. Veel reisplezier!

Reageer