beantwoord

Hoe reizen mijn kleinkinderen voordelig mee met de trein. Ze zijn wel in het bezit van een OV kaart

• 6 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 448 Bekeken

Mijn kleindochter is in het bezit van een OV kaart kan ze dan ook met mijn korting mee reizen
icon

Beste antwoord door Thom 6 oktober 2014, 10:10

Als uw kleindochter jonger is dan twaalf, kan ze een Railrunner op de kaart zetten voor 2,50 en dat is feitelijk een dagkaart kind. Is ze twaalf jaar of ouder dan is samenreiskorting een optie, ze zet dan samenreiskorting op de kaart, dat is gratis maar ze reist dan na het inchecken met 40 procent korting met u mee. Ook met een keuzedag mag u kleinkinderen meenemen als ze met een Railrunner reizen.

Voor de beantwoording van uw vraag is de leeftijd van uw kleinkind van belang. Het is wel goed even te kijken naar de voorwaarden en de werkwijze met betrekking tot de samenreiskorting.

Klik hier voor extra informatie over hoe samenreiskorting werkt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als uw kleindochter jonger is dan twaalf, kan ze een Railrunner op de kaart zetten voor 2,50 en dat is feitelijk een dagkaart kind. Is ze twaalf jaar of ouder dan is samenreiskorting een optie, ze zet dan samenreiskorting op de kaart, dat is gratis maar ze reist dan na het inchecken met 40 procent korting met u mee. Ook met een keuzedag mag u kleinkinderen meenemen als ze met een Railrunner reizen.

Voor de beantwoording van uw vraag is de leeftijd van uw kleinkind van belang. Het is wel goed even te kijken naar de voorwaarden en de werkwijze met betrekking tot de samenreiskorting.

Klik hier voor extra informatie over hoe samenreiskorting werkt.
Reputatie 6
Badge
Je kan op haar chipkaart een railrunner zetten, via de kaartautomaat voor €2,50:Klik hier voor een demo

Zie ook: http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/railrunner.html

Dit geldt als ze t/m 11 jaar is, anders dan moet ze een kosteloos samenreiskortings-product op haar kaart plaatsen, wat haar de mogelijkheid geeft voor 40% korting. Deze blijft tot 25 minuten geldig na haar laatste uitcheck, voor een terugreis moet deze opnieuw op de kaart worden gezet.
Reputatie 6
Badge
Even een typfoutcorrectie: 35 minuten
Beste Marleen73, Aar en Thom hebben je inmiddels van een goed antwoord voorzien. Als je dochter in de leeftijd van 4 t/m 11 is dan kan ze reizen op een Railrunner. Als ze ouder is dan kan ze gebruikmaken van de Samenreiskorting. Ook kun je bij een aantal NS-abonnementen het gratis Kids Vrij abonnement bestellen. Vanaf voorjaar 2015 is Kids Vrij voor alle kinderen van 4 t/m 11 jaar gratis verkrijgbaar.

PS: voor de vindbaarheid heb ik dit topic verplaatst naar 'overige producten'.

Reageer