beantwoord

Hoe vraag ik geld terug van eenmalige ticket chip kaart Weekend vrij

  • 13 januari 2017
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Op 3 December 2016 wilde wij dagje Amsterdam doen maar ivm ongeval en storing in Zwolle konden we niet vertrekken maar hadden wel ingecheckt de storing duurde tot 15.00 uur minimaal en wij wilden om 07:46uur vertrekken richting Amsterdam. Geprobeerd om ons geld of kaartjes terug te krijgen maar helaas tot nu toe geen resultaat. Wat moeten we doen ,we hadden compensatie direct al gevraagd maar geen respons!

Mvg Yvonne Rus-Hermanni
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 januari 2017, 17:07

Hallo Yvonne Rus-Hermanni en welkom op het NS Serviceforum,

Je kan hiervoor een claim indienen voor geld terug bij vertraging. Je kan hiervoor het formulier gebruiken, stuur deze samen met het losse kaartje op zodat wij de claim in behandeling kunnen nemen. Laat je ons weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Yvonne Rus-Hermanni en welkom op het NS Serviceforum,

Je kan hiervoor een claim indienen voor geld terug bij vertraging. Je kan hiervoor het formulier gebruiken, stuur deze samen met het losse kaartje op zodat wij de claim in behandeling kunnen nemen. Laat je ons weten of het gelukt is?
Dank u . Ga het doen!

Reageer