beantwoord

Hoe zet ik een zakelijke trajectkaart om van 2e naar 1 klasse?

• 10 juli 2014
  • 3 reacties
  • 214 Bekeken

Vroeger kocht ik met 40 % korting een overgangskaartje eerste klasse voor dat traject
icon

Beste antwoord door Bart NS 15 juli 2014, 13:34

Leuk dat je je vraag op ons Serviceforum stelt, Louises. Welkom op dit forum. Met het Jaartrajectabonnement is het niet meer mogelijk papieren overgangsbewijzen te kopen. Wel kan je een Toeslag 2-1 kopen bij de kaartautomaat. Hier vind je een filmpje waarin je kunt zien hoe je dat kan doen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Volgens mij het niet meer mogelijk om met de business card incidenteel een losse reis 1e klas te maken. Ik heb zelf nog niet geprobeerd om een van de nu aangeboden overgang 2-1 producten op mijn business card te laden bij een automaat.
Je kan je klacht indienen bij Rover en Consumentenbond: http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/2014/Meldpunt-treinkaartje-overspoeld-met-klachten/
Leuk dat je je vraag op ons Serviceforum stelt, Louises. Welkom op dit forum. Met het Jaartrajectabonnement is het niet meer mogelijk papieren overgangsbewijzen te kopen. Wel kan je een Toeslag 2-1 kopen bij de kaartautomaat. Hier vind je een filmpje waarin je kunt zien hoe je dat kan doen.

Reageer