beantwoord

hoelang duurt het om een activatiemail te generen en te versturen?

• 7 september 2014
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
heb me zojuist aangemeld op dit service forum en dan ontvang je een activatiemail om je account te activeren. Na een kwartier nog niets ontvangen. Toen maar een nieuwe aangevraagd. Na drie kwartier nog steeds niet. Blijkbaar werkt die ook niet op zondag. Blijkt toch iets typisch van de klantenservice te zijn :?
icon

Beste antwoord door HansS 7 september 2014, 11:51

Als u ervan overtuigd bent dat het iets van de Klantenservice is zou ik maandag meteen contact met hen opnemen (030 7515155).

Het komt echter heel vaak voor dat dergelijke mailtjes niet in een postvak in terecht komne, maar - afhankelijk van de gebruikte mail software - in een spambox of map voor junkmail of bij ongewenste post.

De activatie link in dat mailtje zou daarvoor de "boosdoener" kunnen zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Als u ervan overtuigd bent dat het iets van de Klantenservice is zou ik maandag meteen contact met hen opnemen (030 7515155).

Het komt echter heel vaak voor dat dergelijke mailtjes niet in een postvak in terecht komne, maar - afhankelijk van de gebruikte mail software - in een spambox of map voor junkmail of bij ongewenste post.
De activatie link in dat mailtje zou daarvoor de "boosdoener" kunnen zijn.
Zoals HansS al zegt kan het zijn dat het mailtje in je spam-folder terecht komt. Kun je dit nog even nakijken?

Reageer