Hond gratis mee op dierendag (4 oktober)

• 6 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Badge +3
Voor iedereen die het niet wist (zag het zelf ook net pas)...

Zou er restitutie mogelijk zijn? Ik neem zomaar aan dat automaten en het e-ticket systeem niet automatisch € 0,00 rekenden voor een Dagkaart Hond op 04-10-2018 🤔

Heeft je hond zijn vervoersbewijs opgegeten? Dat is vandaag geen probleem, want op dierendag hoeft je huisdier geen kaartje te laten zien. Fijne reis samen!

Bron: https://www.facebook.com/234539316576242/posts/2352699958093490

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Volgens de regels van de NS was er geen restitutie mogelijk van al gekochte honden-kaartjes. Maar als je op facebook aangaf dat je al een kaartje had, mocht je je gegevens sturen....

Zoveelste geval dat als je klaagt op social media je toch een vergoeding krijgt voor kosten die volgens de regels niet vergoed zouden worden.
Badge +3
Dank @MoDe, precies wat ik al dacht.

Je moet zoiets maar van tevoren weten, of achteraf vernemen dus.

Niet handig, want extra werk voor zowel jou als de klantenservice.
Reputatie 7
Badge +3
Dank @MoDe, precies wat ik al dacht.

Je moet zoiets maar van tevoren weten, of achteraf vernemen dus.

Niet handig, want extra werk voor zowel jou als de klantenservice.

De klacht was niet van mij, ik heb geen hond. Maar vond het wel typerend dat de eerste de beste die reageerde dat het zo jammer was dat ze al een kaartje had tegemoet werd gekomen.
Reputatie 4

Zou er restitutie mogelijk zijn? Ik neem zomaar aan dat automaten en het e-ticket systeem niet automatisch € 0,00 rekenden voor een Dagkaart Hond op 04-10-2018 🤔

Ik weet vrij zeker dat je online geen Dagkaart Hond voor 4 oktober hebt kunnen kopen 😁 Ik heb die datum namelijk zelf uitgeschakeld.
Reputatie 7
Badge +4

Ik weet vrij zeker dat je online geen Dagkaart Hond voor 4 oktober hebt kunnen kopen 😁 Ik heb die datum namelijk zelf uitgeschakeld.

Zou er restitutie mogelijk zijn? Ik neem zomaar aan dat automaten en het e-ticket systeem niet automatisch € 0,00 rekenden voor een Dagkaart Hond op 04-10-2018

Soms valt het mee.

😀

Reageer