beantwoord

Honden abbonnement

• 26 juni 2015
  • 4 reacties
  • 629 Bekeken

Beste mensen ik heb n superlieve hond die ik graag mee neem in de trein. Had voorheen jaartraject kaart nu helaas niet meer.

Waarom wordt er geen mogelijkheid geboden om een honden jaarkaart te kopen? Ik hoef vaak maar n kort stukje (1,30) en dan is mijn hond duurder dan ikzelf. Lijkt mij een mooi product om aan te bieden en doordat je het op je eigen OV chip zet gaat t echt alleen om de hond die je zelf meeneemt. Ik zou er erg blij mee zijn!
icon

Beste antwoord door Herman NS 26 juni 2015, 09:31

Hallo Nijn66,

Welkom op het NS Serviceforum. Er zijn nog geen plannen om een dergelijk abonnement te ontwikkelen. Op dit moment kan er worden gekozen voor een dagkaart hond. Als de hond op schoot kan hoef je overigens geen dagkaart hond te kopen.

Het topic heb ik verplaatst naar het topic 'overige producten' om de vindbaarheid van het topic te vergroten.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Nijn66,

Welkom op het NS Serviceforum. Er zijn nog geen plannen om een dergelijk abonnement te ontwikkelen. Op dit moment kan er worden gekozen voor een dagkaart hond. Als de hond op schoot kan hoef je overigens geen dagkaart hond te kopen.

Het topic heb ik verplaatst naar het topic 'overige producten' om de vindbaarheid van het topic te vergroten.
Reputatie 4
Beste mensen ik heb n superlieve hond die ik graag mee neem in de trein. Had voorheen jaartraject kaart nu helaas niet meer.

Waarom wordt er geen mogelijkheid geboden om een honden jaarkaart te kopen? Ik hoef vaak maar n kort stukje (1,30) en dan is mijn hond duurder dan ikzelf. Lijkt mij een mooi product om aan te bieden en doordat je het op je eigen OV chip zet gaat t echt alleen om de hond die je zelf meeneemt. Ik zou er erg blij mee zijn!
In deze categorie past ook een fietsabonnement, voor fietsen is het ook alleen mogelijk om een dagkaart te kopen. Zelf vind ik het wel interessante producten voor in de toekomst, kids vrij is er inmiddels ook gekomen.
Er zijn nog geen plannen om een dergelijk abonnement te ontwikkelen. Op dit moment kan er worden gekozen voor een dagkaart hond.
Hier nog een regelmatige reiziger met hond. Momenteel nog met ov-jaarkaart waar de hond bij inbegrepen is, maar deze loopt binnenkort af. Mocht er ooit een maandkaart of jaarkaart voor de hond in het kaartassortiment komen, dan heb ik zeker interesse.
Paar dagen geleden kreeg ik die vraag ook van een reiziger. Die vroeg zich dat ook af. Voor zover ik weet is er nog geen plan voor.

Reageer