beantwoord

IC direct toeslag bij kaartautomaat gekocht

• 18 mei 2017
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Ik heb een IC direct toeslag bij het kaartautomaat gekocht en op mijn persoonlijke ov-chipkaart gezet. Vervolgens kom ik op het perron de toeslagzuil tegen en dan weet ik niet of ik daar moet inchecken of dat ik dan nog een keer betaal. Op de site staat hier namelijk niets over gemeld. Ik word in de war gebracht. Kan dit duidelijker op website komen?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 18 mei 2017, 19:55

Hallo ilsehoender en welkom op het NS Serviceforum.

Voor doorgewinterde reizigers is dit inderdaad een gegeven, maar ik begrijp heel goed dat je de website onduidelijk vindt. Ik heb een verzoek uitgezet naar de website developers of dit duidelijker vermeld kan worden. In het vervolg kun je met jouw OVchipkaart langs de toeslagzuil gaan om daar de toeslag op te laden, en hoef je niet extra naar de kaartautomaat.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo ilsehoender en welkom op het NS Serviceforum.

Voor doorgewinterde reizigers is dit inderdaad een gegeven, maar ik begrijp heel goed dat je de website onduidelijk vindt. Ik heb een verzoek uitgezet naar de website developers of dit duidelijker vermeld kan worden. In het vervolg kun je met jouw OVchipkaart langs de toeslagzuil gaan om daar de toeslag op te laden, en hoef je niet extra naar de kaartautomaat.
Reputatie 6
Badge
In jouw geval betaal je nog een keer. Het is of het een (toeslag kopen) of het ander (toeslag bij rode zuil aanschaffen). Verder moet je ook 'regulier' zijn ingecheckt, naast de toeslag dus.

Reageer