beantwoord

IC direct toeslag vrij tot 28 feb, maar geen IC direct treinen tussen 17 feb en 1 maart

• 7 februari 2018
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

http://nieuws.ns.nl/intercity-direct-tijdelijk-toeslagvrij/ Zie deze link. Wegens een compensatieregeling is de IC direct toeslag vrij tot en met 28 feb. Echter vanaf 17 feb rijden er een aantal weken uberhaupt geen IC direct treinen... Wat gebeurd er met die compensatieregeling? Wordt deze verlengd?
icon

Beste antwoord door Arnold NS 7 februari 2018, 19:45

Hallo Suzan1984 en welkom op het NS Forum!

Ik zie inderdaad net als ook niet een aantal weken aan werkzaamheden oid staan voor de IC Direct. Wellicht zien wij iets over het hoofd?
Bekijk origineel

3 reacties

Waar staat dat er vanaf 17 feb EEN AANTAL WEKEN geen IC direct treinen rijden? Ik zie alleen werkzaamheden mbt IC direct treinen in het weekend en op 19 feb.
Hallo Suzan1984 en welkom op het NS Forum!

Ik zie inderdaad net als ook niet een aantal weken aan werkzaamheden oid staan voor de IC Direct. Wellicht zien wij iets over het hoofd?
Hallo Suzan1984. Zou je misschien nog kunnen aangeven waar je hebt gelezen dat er vanaf 17 februari geheel geen IC Direct treinen rijden? Net als mijn collega en als TL89 kan ik enkel een paar weekend werkzaamheden en de uitval op 19 februari vinden.

Reageer