
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelHelaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.
U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.
Het kaartje is gedateerd op 2 december en u geeft aan op 3 december te willen kopen? Dat klopt ook niet. Uheeft iets gekocht en gedownload en daarmee is de koop rond. Als u dit in de toekomst wilt voorkomen kunt u beter een ov chip kaart aanschaffen en pas inchecken als u echt gaat reizen.
Of op het station een kaartje bij de automaat kopen. Als je reis dan niet doorgaat koop je gewoon het kaartje niet.
Deze
Bedankt, mijn vrienden, voor al je tips en advies
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.