Ik heb dit kaartje gekocht. Ik zou het kopen op 3-12-2021 om 9:34 tijdens deze reis, maar ik reisde met de auto en ik heb dit kaartje niet gebruikt, help me alsjeblieft | NS Community
beantwoord

Ik heb dit kaartje gekocht. Ik zou het kopen op 3-12-2021 om 9:34 tijdens deze reis, maar ik reisde met de auto en ik heb dit kaartje niet gebruikt, help me alsjeblieft

  • 5 December 2021
  • 26 reacties
  • 515 Bekeken

 

icon

Beste antwoord door Thom 5 December 2021, 02:57

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge

Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.

Reputatie 7
Badge +3

Hoog tijd dus dat @Adnan bahbouh onze tips gaat opvolgen.

Reputatie 7
Badge

Graag gedaan. Geld nog terug kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +3

Wat een oplichterij, je opmerking is zeer beschamend. Ik eis een verontschuldiging van je, anders vermoord ik je

Zullen we dit topic (en de gebruiker) maar verwijderen?

Reputatie 7
Badge +3

Of op het station een kaartje bij de automaat kopen. Als je reis dan niet doorgaat koop je gewoon het kaartje niet.

Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

Graag gedaan. Geld nog terug kunnen krijgen?

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden

Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

 

Het kaartje is gedateerd op 2 december en u geeft aan op 3 december te willen kopen? Dat klopt ook niet. Uheeft iets gekocht en gedownload en daarmee is de koop rond. Als u dit in de toekomst wilt voorkomen kunt u beter een ov chip kaart aanschaffen en pas inchecken als u echt gaat reizen.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

 

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

Wat een oplichterij, uw opmerking is zeer beschamend. Ik eis een verontschuldiging van u

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

 

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

Reputatie 6

Het kaartje is gedateerd op 2 december en u geeft aan op 3 december te willen kopen? Dat klopt ook niet. Uheeft iets gekocht en gedownload en daarmee is de koop rond. Als u dit in de toekomst wilt voorkomen kunt u beter een ov chip kaart aanschaffen en pas inchecken als u echt gaat reizen.

 

 

 

H

Hl

 

 

Rt

Hi

Hallo

 

Mijn excuses aan alle kameraden. Mijn telefoon kopieert en plakt teksten van degenen die deze hebben ontvangen. Fijne dag verder.

Reputatie 7
Badge

Mooi, probleem is opgelost?

Reageer