beantwoord

ik heb een code gekregen voor een E-Ticket

• 31 July 2014
  • 4 reacties
  • 320 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste meneer of mevrouw,

Naar aanleiding van een klacht bij de NS, heb ik een code toegestuurd gekregen via de mail
die ik zou kunnen activeren op een E-Ticketpagina van de NS.

Wat zou ik kunnen verwachten wat dit is ?
Ik heb namelijk geen printer thuis en moet dit dus bij de bibliotheek activeren - maar moet ik dan eventueel
diezelfde dag nog gaan reizen of is het een vergoeding voor een kop koffie ?? :-)

Ik begrijp er niet zoveel van - vind het overigens wel een mooie geste (al lust ik geen koffie 🙂 )

Ik ben namelijk bang als ik bijvoorbeeld morgen bij de bieb die code ga invoeren en checken
dat ik meteen die dag ook moet reizen, mocht een gratis treinkaart zijn - maar dat kan ik helaas
niet

Ook is het zo, dat bij ons in Waddinxveen de bieb elke middag alleen open is, vanaf 1400 uur
en met de trein zou ik graag in de ochtend willen vertrekken

Kun je dan ook een dag vantevoren zo'n e-ticket uitprinten

Hopelijk kunt U mijn bericht snappen en eventueel antwoord geven

Dank voor de hulp
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 July 2014, 20:22

Bekijk origineel

4 reacties

Een e-ticket kunt u zelf thuis - of in de bieb natuurlijk - aanmaken en daarbij kunt u een reisdatum kiezen tot 30 dagen in de toekomst. Het e-ticket is een een pdf-bestand, dat u kunt uitprinten. Als u dat in de bieb wilt doen, dan kunnen ze u aldaar daarbij vast helpen. U kunt het e-ticket ook thuis alvast aanmaken en het bestand op een usb-stick (of een andere gegevensdrager) zetten en vervolgens in de bieb of bij een copyshop uit laten printen.

Leest u voordat u vertrekt wel goed de voorwaarden voor het gebruik van het e-ticket.
Beste De Luchtmacht,

bijzonder veel dank voor deze uitleg + nuttige tips!! en de moeite om alles uit te leggen.
mooi dat ik 30 dagen heb om een reisdatum te kiezen in elk geval

groeten
Voor de duidelijkheid: op het moment van het inwisselen van de code kun je voor maximaal 30 dagen in de toekomst een e-ticket bestellen.
nee dat snap ik !! - eerst datum uitzoeken en dan pas e-ticket activeren
niet morgen en dan misschien uiteindelijk niet kunnen

proberen zo laat mogelijk (en daarom ook zeker weten, dat ik kan vertrekken)

bedankt voor de goede zorgen 🙂 en de uitleg

Reageer