beantwoord

Ik heb een dalurenabonnement en wil mijn kleinkinderen van 10 en 5 jaar meenemen hoe moet ik dat doe

• 21 juli 2014
  • 3 reacties
  • 403 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
er zijn geen papieren kinderkaartjes meer dus, wat nu
icon

Beste antwoord door Robby NS 21 juli 2014, 19:31

Beste Tomvandeput, je kan voor kinderen van 4 tm 11 jaar een railrunner aanschaffen. Dit kan bij de kaartautomaat op de OVchipkaart geladen worden of je kan het als E-ticket via de webshop aanschaffen. Voor kinderen ouder dan 11 geldt het volle tarief. Vriendelijke groet, Robby
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Tomvandeput, je kan voor kinderen van 4 tm 11 jaar een railrunner aanschaffen. Dit kan bij de kaartautomaat op de OVchipkaart geladen worden of je kan het als E-ticket via de webshop aanschaffen. Voor kinderen ouder dan 11 geldt het volle tarief. Vriendelijke groet, Robby
Badge +3
Als u weinig met uw kleinkinderen op pad gaat, kunt u nog Railrunners kopen bij de kaartautomaat. Deze worden op een eenmalige chipkaart verkocht. U kunt ook Railrunners als e-ticket kopen in de winkel op ns.nl.

Als u regelmatig met uw kleinkinderen op pad gaat, kunt u voor hen persoonlijke OV-chipkaarten kopen en daarop het product Kids Vrij laden. Als u een nieuw abonnement hebt, zoals Dal Voordeel, dan is dit gratis. Als u een oud Voordeelurenabonnement hebt, dan kost dit 15 euro per jaar per kind.
Bedankt voor je aanvulling Tochjo!

Reageer