beantwoord

Ik heb een kaartje online gekocht. Kan ik dit nog terug krijgen?

• 4 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 248 Bekeken

Ik heb vandaag (4 oktober 2014) een kaartje online gekocht naar beverwijk. Hierna blijkt later dat wij toch niet gaan wegens omstandigheden en nu vroeg ik me af, kan je je geld terug krijgen als je je kaartje ook online heb besteld ?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 4 oktober 2014, 23:51

Nee, een e-ticket kan helaas niet teruggegeven of gewijzigd worden omdat een controle daarop niet mogelijk is met de beperkte beveiliging van het ticket.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Asker213, goed dat je het Forum gevonden hebt om een vraag te stellen. Je kunt voor e-tickets geen geld terug ontvangen. Dit omdat wij na aanschaf niet kunnen controleren of het ticket wel of niet gebruikt is. Voor de vindbaarheid heb ik je topic verplaatst naar 'overige producten'.
Reputatie 4
Badge
Ja als je niet gaat reizen is het inderdaad weggegooid geld. Een treinkaartje moet je pas aanschaffen als je zeker weet dat je het nodig hebt, u heeft een vinkje aangeklikt dat u dat begrepen heeft.
Dus nu heb ik me geld gewoon weg gegooid ?
Reputatie 4
Badge
Nee, een e-ticket kan helaas niet teruggegeven of gewijzigd worden omdat een controle daarop niet mogelijk is met de beperkte beveiliging van het ticket.

Reageer