beantwoord

Ik heb een OVfiets abonnement, krijg ik daar nu automatisch een stallen op pas abonnement bij?

• 1 juli 2014
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Is dit inclusief de kosten die daar ongetwijfeld bij horen? Ik heb hier niet omgevraagd!

icon

Beste antwoord door Thom 1 juli 2014, 13:33

Als u stallen op pas niet gebruikt, hoeft u er ook niet voor te betalen als u een fiets huurt.

Voor OVfiets betaalt u uiteraard ook geen stallingskosten. Strikt genomen staan deze twee zaken los van elkaar. Als u echter stallen op pas wilt gebruiken, gaat dit via hetzelfde pasje als u gebruikt voor OV-fiets. U betaalt echt niks voor stallen op pas als u alleen een fiets huurt. Kosten voor stallen horen daar ongetwijfeld niet bij.

U heeft wel die optie met een eigen fiets als het om stallen gaat. In dat geval kunt u uw eigen fiets stallen en scant men de ovfietspas, waarbij achteraf per maand de kosten in rekening worden gebracht.

http://www.fietspointzwolle.nl/stalling/stallen-op-pas
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u stallen op pas niet gebruikt, hoeft u er ook niet voor te betalen als u een fiets huurt.

Voor OVfiets betaalt u uiteraard ook geen stallingskosten. Strikt genomen staan deze twee zaken los van elkaar. Als u echter stallen op pas wilt gebruiken, gaat dit via hetzelfde pasje als u gebruikt voor OV-fiets. U betaalt echt niks voor stallen op pas als u alleen een fiets huurt. Kosten voor stallen horen daar ongetwijfeld niet bij.

U heeft wel die optie met een eigen fiets als het om stallen gaat. In dat geval kunt u uw eigen fiets stallen en scant men de ovfietspas, waarbij achteraf per maand de kosten in rekening worden gebracht.

http://www.fietspointzwolle.nl/stalling/stallen-op-pas
Dag Marjolein, goed dat je het forum hebt gevonden om je vraag te stelen. De info die Thom aangeeft is juist, dank hiervoor. Stallen op pas is een extra service. Hiermee hoeft niet meer contant te worden betaald in de stalling, maar achteraf. Voor deze service worden geen kosten in rekening gebracht. Mocht je van deze service gebruik willen maken dan betaal je dit achteraf. Meer informatie over deze service vind je via deze link Groet Ramon

Reageer