ik heb een verkeerd emailadres doorgegevem

  • 26 april 2021
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

Ik hen een verkeerd emailadres doorgegeven en mijn treinkaartje wel betaald


5 reacties

Ik heb een treinticket gekocht en een verkeerd emailadres doorgegeven

Reputatie 7
Badge +4

U moet even contact opnemen met Klantenservice, dan komt het meestal in orde. Dit is een openbaar forum en we kunnen niet bij uw gegevens. Het is vooral belangrijk dat uw kaartje niet is geopend na het downloaden. Klantenservice zal daar naar kijken.

Smdndndndndnddndndnnddndndnndnxnxnxnnxxndnxnxnxnxnxnxndndndnxnxndnxndnndndndndnxndnnddndndndnnddndnddndndndndndndndndndndndndndndndndnndndndndndndndndndndndndndndndnnddndndndndndndndndndn

Is het inmiddels gelukt, Ibrahim1? Je kunt inderdaad het beste contact opnemen met de Klantenservice, zij kunnen het e-mailadres aanpassen en het ticket daar naartoe verzenden. 

Reputatie 6

Aan zijn laatste posting is dat niet te zien. :grinning:

Negen dagen geleden had @Ibrahim1. ook een dergelijk probleem.

Reageer