beantwoord

Ik heb een voordeelurenabonnement, ben 60+ en heb recht op keuzedagen...

• 24 juni 2014
  • 3 reacties
  • 692 Bekeken

Ik kan nergens vinden van wanneer to wanneer een keuzedag geldig is. begint dat 1 jan tot 1 maart enz?
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 juni 2014, 22:02

De geldigheid van een keuzedag begint altijd op de eerste dag waarop ook de geldigheid van uw abonnement begint.
Is uw voordeelurenabonnement bijv. geldig van 22 februari 2014 t/m 21 februari 2015, dan is de eerste keuzedag geldig van 22 februari t/m 21 april; de tweede keuzedag van 22 april t/m 21 juni; de derde van 22 juni t/m 21 augustus etc. etc.
De zevende keuzedag - die het hele jaar gebruikt kan worden - is in dit voorbeeld geldig van 22 februari 2014 t/m 21 februari 2015.

Hoop dat ik met dit voorbeeld enige duidelijkheid heb kunnen scheppen.
Bekijk origineel

3 reacties

De geldigheid van een keuzedag begint altijd op de eerste dag waarop ook de geldigheid van uw abonnement begint.
Is uw voordeelurenabonnement bijv. geldig van 22 februari 2014 t/m 21 februari 2015, dan is de eerste keuzedag geldig van 22 februari t/m 21 april; de tweede keuzedag van 22 april t/m 21 juni; de derde van 22 juni t/m 21 augustus etc. etc.
De zevende keuzedag - die het hele jaar gebruikt kan worden - is in dit voorbeeld geldig van 22 februari 2014 t/m 21 februari 2015.

Hoop dat ik met dit voorbeeld enige duidelijkheid heb kunnen scheppen.
Dank voor dit antwoord. Precies wat ik zocht.
Welkom op het NS Serviceforum magicwlk! Geus heeft je inmiddels van het juiste antwoord voorzien. Meer informatie over de geldigheid van Keuzedagen kun je vinden op onze website. Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' zodat je topic beter vindbaar is.

Reageer