beste,
mijn afspraak ging vandaag niet door
en ik had een retour van lelystad naar assen gekocht en via de ns app en heb dus een e-ticket….maar kan ik uberhaupt dit vergoed krijgen of voor een andere datum laten omzetten???
mvg
mireille
Beste antwoord door Tochjo
Uit uw bericht begrijp ik dat u het ticket al in de app geladen hebt. Dan kunt u uw geld niet meer terugkrijgen. NS kan niet controleren of er niet toch vandaag mee gereisd is of gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.
U zou nog rechtstreeks contact op kunnen nemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten. Dat kan snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.