beantwoord

Ik heb mijn etickets niet ontvangen.

• 15 juni 2014
  • 8 reacties
  • 637 Bekeken

Ik heb voor vandaag e-tickets besteld, maar ze zijn nooit naar mij gemaild. Bovendien is de site sinds gisteren al in onderhoud en is de klantenservice gesloten op zondag.. Hoe kom ik nu aan mijn e-tickets? Nee, ze staan niet in mijn ongewenst mailbox. Dat is de eerste plaats waar ik heb gekeken.

Wie kan mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Susan NS 16 juni 2014, 10:42

Beste Wernder de Walvis, Welkom op het NS Service Forum. Vervelend om te lezen dat je dagje uit in het water gevallen is.

Geus, ik wil je graag even verbeteren; Indien je bestelling is afgerond, zijn wij de partij die verantwoordelijk is voor het verzenden van de e-tickets. Indien een couponcode niet werkt, dan dien je contact op te nemen met de Spoordeelwinkel. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je dagje uit in het water gevallen is.

Ik zou graag naar de desbetreffende e-tickets willen kijken. Indien de tickets nog niet gedownload en geopend zijn, kan ik hier coulant mee omgaan. Zou je mij in een privébericht je NAW-gegevens ,e-mailadres en rekeningnummer kunnen toesturen? Ik kijk graag wat ik dan voor je kan betekenen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' en ik heb de titel van dit topic aangepast.
Bekijk origineel

8 reacties

Beste Wernder de Walvis, Welkom op het NS Service Forum. Vervelend om te lezen dat je dagje uit in het water gevallen is.

Geus, ik wil je graag even verbeteren; Indien je bestelling is afgerond, zijn wij de partij die verantwoordelijk is voor het verzenden van de e-tickets. Indien een couponcode niet werkt, dan dien je contact op te nemen met de Spoordeelwinkel. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je dagje uit in het water gevallen is.

Ik zou graag naar de desbetreffende e-tickets willen kijken. Indien de tickets nog niet gedownload en geopend zijn, kan ik hier coulant mee omgaan. Zou je mij in een privébericht je NAW-gegevens ,e-mailadres en rekeningnummer kunnen toesturen? Ik kijk graag wat ik dan voor je kan betekenen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' en ik heb de titel van dit topic aangepast.
Ik had twee Spoordeeltickets gekocht, retourkaartjes gecombineerd met een dagje naar Diergaarde Blijdorp. Dit leuke dagje uit valt hierdoor toch in het water. Bedankt NS! Jullie hebben de zaken weer goed op orde.

Jammer dat je dit niet meteen hebt geschreven.
De Klantenservice van de Spoordeelwinkel is n.l. wel op zondag te bereiken en wel tot 12:00 uur.
Snel bellen dus naar 0900-1100012 (voor dit informatienummer betaal je je gebruikelijke belkosten).
Ik had twee Spoordeeltickets gekocht, retourkaartjes gecombineerd met een dagje naar Diergaarde Blijdorp. Dit leuke dagje uit valt hierdoor toch in het water. Bedankt NS! Jullie hebben de zaken weer goed op orde.
Ik heb voor vandaag e-tickets besteld, maar ze zijn nooit naar mij gemaild. Bovendien is de site sinds gisteren al in onderhoud en is de klantenservice gesloten op zondag.. Hoe kom ik nu aan mijn e-tickets? Nee, ze staan niet in mijn ongewenst mailbox. Dat is de eerste plaats waar ik heb gekeken.

Wie kan mij hiermee helpen?

Vervelend dat dat nou net vlak voor je reis gebeurt.
Helaas komt dat maar al te vaak voor.
Jammer genoeg is de Klantenservice op zondag helemaal niet bereikbaar, op geen enkele manier en zoals je al terecht opmerkt, is men al sinds vrijdagmiddag 17:00 aan de site aan het sleutelen.
Bij een onderhoud dat zo lang duurt (ca. 48 uur) zou je toch wensen dat men een back-up systeem laat draaien, zodat klanten toch geholpen kunnen worden, of in ieder geval de Klantenservice tijdens dat onderhoud beschikbaar houdt.

Helaas, Werner, er zal niets anders op zitten dan op het station nieuwe vervoerbewijzen te kopen en maandag meteen contact op te nemen met de Klantenservice.

Ik hoop dat er geen geld van je rekening is afgeschreven.
Er zal ongetwijfeld geld van Werner's rekening zijn afgeschreven; anders kan de bestelling niet zijn afgerond.

Anders kan je altijd nog een papieren kaartje bij de kaartjesautomaat kopen of met de ov chipkaart reizen. Tot en met 8 juli 2014 kan je nog papieren kaartjes kopen bij de kaartjesautomaat of reizen met de anonieme ov chipkaart.
En waar kun je dan vanaf 9 juli op reizen? Ik dacht dat je dan ook gewoon nog kaartjes bij de automaat kunt kopen.
En het reizen op een (anonieme) OV-chipkaart blijft toch gewoon mogelijk, daar zijn die kaarten toch voor ingevoerd?

Indien er een bedrag van de e-tickets van je rekening nummer is afgeschreven kan je het beste de klantenservice bellen. Bel niet het 0900 nummer dat kost 10 ct of 1 € per minuut, maar bel dan vanaf maandag dit nummer 050-586 60 07. (Lokaal tarief).
Hoe kan een 0900 nummer 10 ct of €1,00 per minuut kosten. Wordt dat willekeurig bepaald.
Lijkt mij vreemd dat je voor datzelfde nummer zowel €0,10 als €1,00 betaalt.
Bij de gegevens van Klantenservice staat gewoon €0,10 per minuut. Nergens iets over €1,00 per minuut.
Ik hoop dat er geen geld van je rekening is afgeschreven. Anders kan je altijd nog een papieren kaartje bij de kaartjesautomaat kopen of met de ov chipkaart reizen. Tot en met 8 juli 2014 kan je nog papieren kaartjes kopen bij de kaartjesautomaat of reizen met de anonieme ov chipkaart. Indien er een bedrag van de e-tickets van je rekening nummer is afgeschreven kan je het beste de klantenservice bellen. Bel niet het 0900 nummer dat kost 10 ct of 1 € per minuut, maar bel dan vanaf maandag dit nummer 050-586 60 07. (Lokaal tarief).
😞
Help me alsjeblieft, de trein gaat al om negen uur!!

Reageer