beantwoord

Ik heb mijn reis verkeerd gepland

• 8 maart 2020
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Ik heb vanmiddag een kaart besteld via VakantieVeilingen, ik ben debiel genoeg geweest om het kaartje te verzilveren met een reis van Didam naar Lelystad, terwijl de reis bedoeld was van Lelystad naar Didam. Is er een mogelijkheid om deze reis aan te passen? En hoe doe ik dat dan?

icon

Beste antwoord door Denice NS 9 maart 2020, 09:17

Welkom bij de Community FrankTank!

Balen dat je bestelling niet goed is gegaan. Ik sluit me verder aan bij de reactie van MoDe

Mits het ticket niet is geopend/geprint/gedownload of geüpload in de app kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze Live Chat.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

E-tickets kunnen niet gewijzigd worden. Ook wordt er geen geld teruggeven.

Echter wanneer je het ticket niet geopend/geprint/gedownload/indeapp gezet hebt, loont het de moeite om telefonisch via Facebook Twitter of chat contact op te nemen met de NS klantenservice.

Welkom bij de Community FrankTank!

Balen dat je bestelling niet goed is gegaan. Ik sluit me verder aan bij de reactie van MoDe

Mits het ticket niet is geopend/geprint/gedownload of geüpload in de app kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze Live Chat.

Reageer