beantwoord

ik heb net een kaartje gekocht

  • 7 november 2019
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Ik kocht online een treinkaartje, tot op het moment dat hij het kaartje moest tonen gaf de NS app aan dat er iets fout is gegaan. Met als gevolg geen kaartje , maar wel geld van mijn rekening. Ik heb dit nog een keer herhaald, en deze keer is het wel gelukt. En nu ? Krijg ik mijn geld terug ? 

icon

Beste antwoord door dvrs 7 november 2019, 07:14

Daarvoor mag je contact opnemen met de klantenservice. Hoop voor je dat jij iemand treft die goedgezind is en coulance wil toepassen.

Bekijk origineel

3 reacties

Daarvoor mag je contact opnemen met de klantenservice. Hoop voor je dat jij iemand treft die goedgezind is en coulance wil toepassen.

Hahaha , jij hebt blijkbaar ervaring 

Laat je oNS weten of het is gelukt, Arthur Permis Levyssohn?

Reageer