beantwoord

Ik heb per ongeluk een dubbele e-ticket besteld. Kan ik mijn geld terug krijgen?

• 6 januari 2020
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Ik heb per ongeluk een dubbele bestelling geplaats voor een e-ticket. Voor hetzelfde traject op de zelfde datum, met dezelfde namen. Ik vroeg me af ik mijn geld terug kan krijgen of de bestelling annuleren.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 januari 2020, 21:02

Hallo sara1211 en welkom bij de NS Community,

Ik durf niet te zeggen of er nog wat mogelijk is, maar de kans is heel groot aangezien dit voor dezelfde persoon, traject en dag is. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo sara1211 en welkom bij de NS Community,

Ik durf niet te zeggen of er nog wat mogelijk is, maar de kans is heel groot aangezien dit voor dezelfde persoon, traject en dag is. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer