Ik heb perongelijk verkeerde naam op de ticket gezit. | NS Community

Ik heb perongelijk verkeerde naam op de ticket gezit.

  • 28 December 2021
  • 1 reactie
  • 1152 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb tickt voor mijn zusje gekocht maar ik heb perongelijk verkeerde naam op gezit ik weet niet of ik nieuw kaart moet gaan kopen voor mijn zusje.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Alle gegevens op een e-ticket moeten kloppen en overeenkomen met het ID of het paspoort. De ticket en het ID vormen alleen als ze hetzelfde zijn samen een geldig vervoersbewijs. 

Dat is niet het geval, dus u zult nieuwe kaart moeten kopen. Met een andere naam op de e-ticket reist ze zwart. De ‘boete’ is bij controle 50 euro plus de reiskosten. Als u de e-ticket heeft gedownload, kunt u niets meer veranderen en u kunt het verkeerde kaartje niet meer gebruiken.

 

Reageer