beantwoord

ik heb perongeluk de verkeerde ticket gekocht kan ik daarvoor me geld trug krojgen hij is niet gebruikt

  • 21 August 2021
  • 6 reacties
  • 5911 Bekeken

Ik heb een ticket gekocht maar de verkeerde kan ik me geld trug krijgen de ticker is niet gebruikt

 

icon

Beste antwoord door MoDe 21 August 2021, 14:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Per ongeluk een verkeerd ticket kopen is vrijwel onmogelijk. Voor betaling wordt namelijk datum en traject getoond en de voorwaarden dat wijzigen en geld terug na aankoop niet mogelijk is.

Mocht je het ticket niet gedownload of in de app gezet hebben, dan zou je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice om te kijken of ze nog iets voor je kunnen doen.

Reputatie 7

Per ongeluk een verkeerd ticket kopen is vrijwel onmogelijk. Voor betaling wordt namelijk datum en traject getoond en de voorwaarden dat wijzigen en geld terug na aankoop niet mogelijk is.

 

Dat is maar zeer de vraag. Bij reguliere tickets is dat niet het geval en actiekaartjes zijn momenteel niet vrij verkrijgbaar.

Reputatie 7
Badge +1

Hangt ervan af WAT voor soort kaartje.Uit de automaat?=geel karton, credit card size? Dan kan je geld terug krijgen aan een loket MITS uiteraard niet gebruikt.

Self print/online: enkel mogelijk indie nog niet gedownload

Reputatie 7

@bahnrider 

Het betreft hier een e-ticket. Zie tag.

Hallo,

Ik had een online een dagkaart gekocht. Ik kocht die de avond van te voren, maar ik was vergeten de datum te veranderen en toen had ik de kaart al betaald. De volgende dag kwam ik daar pas achter en heb toen gauw een nieuwe dagkaart voor die dag gekocht. Het was een domme fout. Ik heb de dagkaart niet meer kunnen gebruiken en dus helemaal voor niks gekocht. Zou ik mijn geld terug kunnen krijgen. En zo ja hoe dan?

 

Reputatie 7
Badge +3

De als ‘beste antwoord’ gemarkeerde reactie van MoDe hierboven geldt nog steeds.

Reageer