beantwoord

ik heb perongluk een verkeerd datum op mijn e ticket gezdaan maar heb hem morgen nodig is het mogelijk om dagte verwisselen? de klanten service heb ik al gebeld maar er werd gewoon opgehangen!

• 7 maart 2020
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

dus als iemand een oplossing weet graag!

icon

Beste antwoord door MoDe 7 maart 2020, 09:08

Volgens de voorwaarden kun je een e-ticket niet wijzigen. Je kunt ook geen geld terug krijgen. Dit staat in de voorwaarden waarmee je bij aankoop akkoord bent gegaan.

Heb je het ticket niet gedownload/geprint/geopend/indeappgezet, dan loont het de moeite om opnieuw contact te zoeken met de klantenservice.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Als die verzilvert kan je niks en is helaas pech.

Dan moet je een nieuwe kopen. 

Reputatie 7
Badge +3

Volgens de voorwaarden kun je een e-ticket niet wijzigen. Je kunt ook geen geld terug krijgen. Dit staat in de voorwaarden waarmee je bij aankoop akkoord bent gegaan.

Heb je het ticket niet gedownload/geprint/geopend/indeappgezet, dan loont het de moeite om opnieuw contact te zoeken met de klantenservice.

Hi daimy, welkom bij de NS Community. 

Helaas kunnen we het ticket niet meer aanpassen als je het ticket al gedownload hebt.Wat MoDe ook al schrijft, je bent akkoord gegaan met de voorwaarden.

Het ticket is geldig op de aangegeven reisdatum, dus je kunt hem op die dag gebruiken. Als je op een andere dag wilt reizen, dan dien je een nieuw ticket aan te schaffen.

Reageer