beantwoord

Ik heb vandaag drie e-tickets gekocht via internet. Twee heb ik geprint maar de derde lukte niet. Wat nu?

  • 21 februari 2014
  • 10 reacties
  • 401 Bekeken

De derde is van Heereveen naar Leiden Hoe kan ik die alsnog printen

Veel dank voor u hulp
icon

Beste antwoord door Inge NS 22 februari 2014, 12:13

Fijn om te lezen dat het is opgelost tomansembourg, alvast een fijne treinreis gewenst! En Hans, bedankt voor de extra info en uitleg in je bijdrage.
Bekijk origineel

10 reacties

De derde is van Heereveen naar Leiden Hoe kan ik die alsnog printen

Veel dank voor u hulp
De derde is van Heereveen naar Leiden Hoe kan ik die alsnog printen

Veel dank voor u hulp
Heeft u daar dan geen couponcode voor gekregen? Misschien kunt u iets met dit topic en staat daar een antwoord in, hierbij een link.

In ieder geval succes.
Hallo tomansembourg,

Ik heb de titel van je topic aangepast en het topic verplaatst naar 'Overige Producten'. Daar past je vraag het beste. Ik maak verder uit je vraag op dat je het derde verzilverde e-ticket nog niet ontvangen hebt in de e-mailbox? Of doel je echt letterlijk op het 'uitprinten' van het e-ticket?

Hallo tomansenbourg,

Ik heb de titel van je topic aangepast en het topic verplaatst naar 'Overige Producten'. Daar past je vraag het beste. Ik maak verder uit je vraag op dat je het derde verzilverde e-ticket nog niet ontvangen hebt in de e-mailbox? Of doel je echt letterlijk op het 'uitprinten' van het e-ticket?


ja ik heb de laaste twee samen besteld en betaald, Een heb ik kunnen printen maar de tweede niet,































Je hebt e-ticket nummer twee dus niet gekregen? In dat geval kan ik het ticket nasturen als je wilt?

Hallo tomansenbourg,

Ik heb de titel van je topic aangepast en het topic verplaatst naar 'Overige Producten'. Daar past je vraag het beste. Ik maak verder uit je vraag op dat je het derde verzilverde e-ticket nog niet ontvangen hebt in de e-mailbox? Of doel je echt letterlijk op het 'uitprinten' van het e-ticket?


ja ik heb de laaste twee samen besteld en betaald, Een heb ik kunnen printen maar de tweede niet,


In principe zou in dat mailtje dat je hebt gekregen als bevestiging van die bestelling van 2 e-tickets ook 2 PDF bestandjes als bijlage gekregen moeten hebben; voor beide tickets één bestandje,
Controleer dus de bijlagen bij jouw mailtje voor alle zekerheid nog even en mocht er inderdaad eentje ontbreken, reageer dan zo snel mogelijk op het bericht c.q. aanbod van Inge om een ticket na te sturen.


Hallo tomansenbourg,

Ik heb de titel van je topic aangepast en het topic verplaatst naar 'Overige Producten'. Daar past je vraag het beste. Ik maak verder uit je vraag op dat je het derde verzilverde e-ticket nog niet ontvangen hebt in de e-mailbox? Of doel je echt letterlijk op het 'uitprinten' van het e-ticket?


ja ik heb de laaste twee samen besteld en betaald, Een heb ik kunnen printen maar de tweede niet,


In principe zou in dat mailtje dat je hebt gekregen als bevestiging van die bestelling van 2 e-tickets ook 2 PDF bestandjes als bijlage gekregen moeten hebben; voor beide tickets één bestandje,
Controleer dus de bijlagen bij jouw mailtje voor alle zekerheid nog even en mocht er inderdaad eentje ontbreken, reageer dan zo snel mogelijk op het bericht c.q. aanbod van Inge om een ticket na te sturen.

inderdaad het bericht was in de spam verdwenen in ieder geval is nu alles ok Dank
inderdaad het bericht was in de spam verdwenen in ieder geval is nu alles ok Dank

Dat is inderdaad soms een probleem van mailtjes met bijlage(n).
Gelukkig dat je het terug hebt weten te vinden.
Is alles toch nog goed gekomen.

Als het zover is: Een goede reis vanuit het hoge noorden naar het wilde westen :8

Fijn om te lezen dat het is opgelost tomansembourg, alvast een fijne treinreis gewenst! En Hans, bedankt voor de extra info en uitleg in je bijdrage.

Reageer