Ik heb vraag over mij factuur | NS Community

Ik heb vraag over mij factuur

  • 22 November 2021
  • 2 reacties
  • 434 Bekeken

Hoi,

ik heb net contact gehad met u collega ik had vraag over mij last factuur, u collega kon mijn reistransacties niet zien maar ik kan het wel gewoon inzien , daarom vroeg ze me of ik foto's kan maken en in hier sturen en dat ik verder geholpen word. 

Mijn factuur van periode 20 oktobet tot met nu klopt niet ik heb een e-mail gekregen dat ik €98,00 moet betalen maar, ik heb die periode niet zo vaak gerezen. dus ik snap niet waarom ik zo veel moet betalen. 

 

Hier onder vindt u mijn reistransacties van die periode

Ik hoor graag iets van u.

 


2 reacties

Goedenavond Fardowso en welkom bij de NS Community!

Ik heb de foto's verwijderd gezien dit een openbare community is en er meerdere persoonlijke gegevens op te zien waren. Ik denk dat mijn collega je heeft aangeraden om contact op te nemen via onze Chat functie en daar de foto's te sturen. Deze vind je op deze pagina, via de knop ‘Chat met NS’.

Verder kan ik ook aangeven dat je de factuur zelf kunt inzien via je Mijn NS account, onder ‘(Mijn) facturen’. Je kunt dan de betreffende factuur bekijken, inclusief alle exacte ritten die meegenomen zijn op die factuur. Wellicht dat je er dan zelf ook al uit kunt komen.

Reputatie 7
Badge +3

Voordat de foto's verwijderd werden heb ik deze even kunnen zien. Er stonden diverse trein en busreizen op, maar ook één transactie van €20 voor treinreizen met alleen een in of uitcheck in Leeuwarden. Die €20 zal dan een correctietarief zijn omdat er elders niet in of uitgecheckt is. Als je die missende in/uitcheck laat corrigeren wordt het bedrag al een stukje lager.

Reageer