beantwoord

Ik kan geen e-ticket printen

• 17 april 2015
  • 8 reacties
  • 441 Bekeken

Ik heb problemen met mijn internet(code500) geen idee wat dat is, maar ik kan dus geen email downloaden via de desktop.
Ik kan wel aantonen dat ik betaald heb via de ipad. Morgen vroeg geen wij naar Amsterdam. En wij kunnen nergens anders printen.
Wij krijgen toch geen problemen in te trein?
icon

Beste antwoord door Dennis 18 april 2015, 08:25

Als je het pdf-bestand met een kabeltje of draadloos naar de desktop kan sturen kan je het vervolgens printen.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
U kunt hier wel problemen mee krijgen. Daar kan Charlotte over meepraten. Als u echt geen kans ziet om het kaartje te printen, zou ik me in ieder geval voorafgaand aan de reis bij de conducteur melden om uw verhaal te doen.
Op welk systeem werk je ? En heb je al een andere browser geprobeerd ?
internet explorer, firefox of chrome.

En misschien vanaf iPad opslaan naar pdf en mailen ?
Op welk systeem werk je ? En heb je al een andere browser geprobeerd ?
internet explorer, firefox of chrome.

En misschien vanaf iPad opslaan naar pdf en mailen ?

Ik gebruik Windows 7 en heb explorer en Chrome geprobeerd
Het zelfde probleem.
Email kan niet opgehaald worden omdat er geen verbinding met het net gemaakt kan worden
U kunt hier wel problemen mee krijgen. Daar kan Charlotte over meepraten. Als u echt geen kans ziet om het kaartje te printen, zou ik me in ieder geval voorafgaand aan de reis bij de conducteur melden om uw verhaal te doen.

Tjonge wat een gedoe. Terwijl er bewijs van betaling is.
Ik ben benieuwd of ns er van geleerd heb.
Bedankt voor de reacktie
Reputatie 6
Badge +2
Als je het pdf-bestand met een kabeltje of draadloos naar de desktop kan sturen kan je het vervolgens printen.
Welkom op het forum dennis.brokke! Voor de geldigheid is het vereist dat je het e-ticket uitgeprint meeneemt in de trein. Ik hoop dat de suggestie van Dennis uitkomst biedt! P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Dankje voor de tip
[quote=dennis.brokke]U kunt hier wel problemen mee krijgen. Daar kan Charlotte over meepraten. Als u echt geen kans ziet om het kaartje te printen, zou ik me in ieder geval voorafgaand aan de reis bij de conducteur melden om uw verhaal te doen.
Gelukkig ! Zonder problemen geriesd

Reageer