beantwoord

Ik kan mijn e-ticket niet verzilveren.

  • 8 maart 2017
  • 1 reactie
  • 232 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zojuist heb ik geprobeerd om mijn e-ticket te verzilveren, maar dit lukt niet aangezien het tijdelijk niet mogelijk is. Weet u wanneer de storing wordt verholpen? Ik heb mijn voucher in februari gekocht en ben van plan deze morgen te gebruiken. Alvast bedankt voor uw hulp!
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 8 maart 2017, 14:48

Welkom op het NS Serviceforum Hanae. We zijn bezig om onze website nog beter te maken. Door gepland onderhoud was de Intershop gisteren gesloten, en daarom konden er geen e-tickets worden verzilverd. De prognose is dat dit in de loop van de middag weer kan. Probeer het na 16;00 uur nog eens. Je reis van morgen zal niet in gevaar komen.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Hanae. We zijn bezig om onze website nog beter te maken. Door gepland onderhoud was de Intershop gisteren gesloten, en daarom konden er geen e-tickets worden verzilverd. De prognose is dat dit in de loop van de middag weer kan. Probeer het na 16;00 uur nog eens. Je reis van morgen zal niet in gevaar komen.

Reageer