Ik kan mijn ontvangen e-ticket niet printen

• 7 mei 2014
  • 4 reacties
  • 721 Bekeken

Ik heb de laatste Adobe Reader op mijn PC.; krijg dus het aangeschafte ticket wél op mijn scherm, maar geen van mijn printers wil het afdrukken (voor de goede orde: andere documenten worden wél afgedrukt)
Kan ik, tegen vergoeding, geen fysieke afdruk krijgen, want ik wil over een paar dagen toch reizen.
Gr. TD

4 reacties

Je krijgt het ticket ook nog een keer als PDF-bestand per e-mail toegestuurd (kijk ook bij de spam mail of junkbox e.d.).
Misschien dat zo'n los bestand - net als uw andere bestanden - wél afgedrukt kan worden.

E-tickets, de naam zegt het eigenlijk al, worden alleen per internet geleverd en zal toch echt door uzelf uitgeprint moeten worden.

En als bij u niets meer helpt misschien de hulp van een familielid of goede kennis inroepen?
Ik heb de laatste Adobe Reader op mijn PC.; krijg dus het aangeschafte ticket wél op mijn scherm, maar geen van mijn printers wil het afdrukken (voor de goede orde: andere documenten worden wél afgedrukt)
Kan ik, tegen vergoeding, geen fysieke afdruk krijgen, want ik wil over een paar dagen toch reizen.
Gr. TD

Beste France, heb je de printerinstellingen al bekeken? En heb je de laatste versie van Adobe Reader?
Heb laatste versie AR gebruikt, printers gecontroleerd en vele (andere) adviezen gekregen en gevolgd.
Helaas geen resultaat, dus -zoals ook geadviseerd- door een goede vriend laten afdrukken.
Ik kan dus op reis! Ik laat mijn PC thuis nog wel door een professional nakijken en waar nodig updaten.
Dank voor reacties en ....... sluiten maar!
Hallo France,

Fijn dat je toch op reis kunt! Vaak kun je in dergelijke situaties de rasterinstellingen wijzigen, zodat je e-ticket vervolgens wel goed wordt uitgeprint. Ik hoop dat je volgende bestelling met een e-ticket beter zal verlopen.

Vriendelijke groet,

Herman NS

Reageer