beantwoord

Ik kan nog steeds niet mijn reishistorie bekijken

  • 10 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Er is een fout opgetreden probeer het later nog eens. Dit krijg ik steeds te lezen als ik mijn reishistorie wil inzien, ik baal hier erg van.
graag uitleg heb alles gedaan wat nodig was, code opgevraagd bij de automaat gehouden enz enz
icon

Beste antwoord door Brian NS 10 oktober 2014, 12:19

Beste Zeggemeen62,

Welkom op het NS serviceforum. Er is op dit moment geen storing in Mijn NS, je zou je reishistorie dus wel in moeten kunnen inzien. Kan het zijn dat er nog een verlopen kaart gekoppeld is aan je account? Als dat zo is kun je deze verwijderen uit het account, daarna moet je de reishistorie wel weer zien. Mocht dat niet lukken, stuur dan even een privebericht met je gegevens.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Zeggemeen62,

Welkom op het NS serviceforum. Er is op dit moment geen storing in Mijn NS, je zou je reishistorie dus wel in moeten kunnen inzien. Kan het zijn dat er nog een verlopen kaart gekoppeld is aan je account? Als dat zo is kun je deze verwijderen uit het account, daarna moet je de reishistorie wel weer zien. Mocht dat niet lukken, stuur dan even een privebericht met je gegevens.

Reageer