Skip to main content
beantwoord

ik krijg de app van NS niet geinstalleerd

• January 25, 2025
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik gebruik al een tijd de NS app. Nu wilde ik deze vandaag openen en werkte het niet meer. Inmiddels 3 x de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook mijn telefoon 2x keer volledig herstart. Echter werkt de app nog steeds niet..…HELP 

Beste antwoord door Olav93

Hij is stuk. Zie ook de vele andere topics hierover al op deze community. U kunt tijdelijk (of permanent als u dat gefrustreerd door dit geklungel van NS wenst) een van de vele andere reisplanners gebruiken of de app toch openen door lang te drukken en meteen "Plan een reis te kiezen" of de reisplanner op ns.nl te gebruiken op een aparaat waar de app op staat om ernaar te worden doorverwezen.

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2457 reacties
  • Antwoord
  • January 25, 2025

Hij is stuk. Zie ook de vele andere topics hierover al op deze community. U kunt tijdelijk (of permanent als u dat gefrustreerd door dit geklungel van NS wenst) een van de vele andere reisplanners gebruiken of de app toch openen door lang te drukken en meteen "Plan een reis te kiezen" of de reisplanner op ns.nl te gebruiken op een aparaat waar de app op staat om ernaar te worden doorverwezen.