beantwoord

Ik krijg mijn e-ticket niet uitgeprint

• 18 maart 2014
  • 3 reacties
  • 2355 Bekeken

e-ticket betaald, voor a.s. zaterdag, bevestiging gehad, maar kon deze niet uitprinten.de bevestiging wel, maar is geen vervoersbewijs.
ik hoop een tegemoetkoming van de NS. mogelijk ticket per post ?
vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 maart 2014, 10:23

Wat vervelend dat je je e-ticket niet kunt openen. Is het inmiddels gelukt met het printen?

Wellicht dat de volgende tips je hierbij helpen:

Het is mogelijk dat de beveiligingsinstelling van je computer te hoog staat ingesteld. Probeer het nogmaals na verlaging van het beveiligingsniveau. Je kunt het beveiligingsniveau veranderen door in het startmenu te kiezen voor 'instellingen' en kies vervolgens voor 'configuratiescherm', 'internet-opties', 'beveiliging', 'aangepast niveau' en verlaag tijdelijk het beveiligingsniveau van uw computer. Voor het zelf printen van het e-ticket heb je tenminste Acrobat Reader versie 7 nodig.

Om je topic beter vindbaar te maken heb ik je topic verplaatst naar 'overige producten'.

Vriendelijke groet, Femke

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Gonnie,

Er zijn 2 momenten waarop je een E-ticket kunt uitprinten.
Ten eerste krijg je bij afronding van de bestelling een bevestiging daarvan op je scherm te zien met een link naar het E-ticket. Dat is het eerste moment waarop je het kunt uitprinte. Enkele minuten daarna krijg je als bevestiging een e-mailtje met als bijlage het e-ticket in de vorm van een PDF bestand.
Dat is de tweede mogelijkheid waarop je het kunt uitprinten.

Kan het misschien zijn dat software op jouw PC geen PDF bestanden kan lezen en/of uitprinten? Komt n.l. bij veel mensen nog wel eens voor. OF heb je misschien die bijlage bij het mailtje over het hoofd gezien?
Ik geef toe, ik trap misschien open deuren in, maar ik maak vaak genoeg mee dat dat toch de oorzaak is.

En ja, als je de regeltjes een voorwaarden leest met betrekking tot een E-ticket zul je tot de conclusie komen dat NS daar geen restitutie op verleent en dat E-tickets uitsluitend via internet besteld en geleverd worden.

Misschien een mogelijkheid dat PDF bestand bij een bevriende relatie (familie, vrienden) uit te printen?

Vr,gr,
Hans
dank je wel voor je antwoord, maar dit was me allemaal bekend, ik heb het in het verleden meer gedaan, zonder problemen, ik heb hem nu doorgestuurd naar vriendin, en kijken of het dan wel lukt, anders weet ik het niet meer, en zijn mijn e-tickets voor mij niet meer van toepassing. jammer.
vriendelijke groet, Gonnie
Wat vervelend dat je je e-ticket niet kunt openen. Is het inmiddels gelukt met het printen?

Wellicht dat de volgende tips je hierbij helpen:

Het is mogelijk dat de beveiligingsinstelling van je computer te hoog staat ingesteld. Probeer het nogmaals na verlaging van het beveiligingsniveau. Je kunt het beveiligingsniveau veranderen door in het startmenu te kiezen voor 'instellingen' en kies vervolgens voor 'configuratiescherm', 'internet-opties', 'beveiliging', 'aangepast niveau' en verlaag tijdelijk het beveiligingsniveau van uw computer. Voor het zelf printen van het e-ticket heb je tenminste Acrobat Reader versie 7 nodig.

Om je topic beter vindbaar te maken heb ik je topic verplaatst naar 'overige producten'.
Vriendelijke groet, Femke

Reageer