ik hoop een tegemoetkoming van de NS. mogelijk ticket per post ?
vriendelijke groet.
Beste antwoord door Anonymous
Wat vervelend dat je je e-ticket niet kunt openen. Is het inmiddels gelukt met het printen?
Wellicht dat de volgende tips je hierbij helpen:
Het is mogelijk dat de beveiligingsinstelling van je computer te hoog staat ingesteld. Probeer het nogmaals na verlaging van het beveiligingsniveau. Je kunt het beveiligingsniveau veranderen door in het startmenu te kiezen voor 'instellingen' en kies vervolgens voor 'configuratiescherm', 'internet-opties', 'beveiliging', 'aangepast niveau' en verlaag tijdelijk het beveiligingsniveau van uw computer. Voor het zelf printen van het e-ticket heb je tenminste Acrobat Reader versie 7 nodig.
Om je topic beter vindbaar te maken heb ik je topic verplaatst naar 'overige producten'.
Vriendelijke groet, Femke
Bekijk origineel
Wellicht dat de volgende tips je hierbij helpen:
Het is mogelijk dat de beveiligingsinstelling van je computer te hoog staat ingesteld. Probeer het nogmaals na verlaging van het beveiligingsniveau. Je kunt het beveiligingsniveau veranderen door in het startmenu te kiezen voor 'instellingen' en kies vervolgens voor 'configuratiescherm', 'internet-opties', 'beveiliging', 'aangepast niveau' en verlaag tijdelijk het beveiligingsniveau van uw computer. Voor het zelf printen van het e-ticket heb je tenminste Acrobat Reader versie 7 nodig.
Om je topic beter vindbaar te maken heb ik je topic verplaatst naar 'overige producten'.
Vriendelijke groet, Femke