beantwoord

Ik mis mijn 2e ticket (coupon vakantieveiligen)

• 23 april 2019
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

veiling met 2 enkele reistickets via vakantieveiling. couponcode ingevoerd, 1 tickets verzilverd, het lukt niet om een 2e ticket aan te maken, melding is dat couponcode al is gebruikt. wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Emma NS 23 april 2019, 21:55

Beste hanssch, welkom bij onze Community!

Heb je staan toveren? Nee hoor, geintje! Maak je geen zorgen, het komt helemaal goed. Dit soort dingen zien we wel vaker. Er worden dagelijks zo onwijs veel e-tickets gekocht en couponcodes verzilverd, soms gaat het fout. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen meestal in een blik zien wat er aan de hand is.

Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Stuur je direct even je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres mee? Zo kunnen ze direct aan de slag. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, houd uw code's bij de hand.
Beste hanssch, welkom bij onze Community!

Heb je staan toveren? Nee hoor, geintje! Maak je geen zorgen, het komt helemaal goed. Dit soort dingen zien we wel vaker. Er worden dagelijks zo onwijs veel e-tickets gekocht en couponcodes verzilverd, soms gaat het fout. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen meestal in een blik zien wat er aan de hand is.

Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Stuur je direct even je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres mee? Zo kunnen ze direct aan de slag. 🙂

Reageer