beantwoord

Ik ontving het blad Spoor niet

• 4 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik lees net dat omstreeks 21 november het nieuwe blad Spoor, nummer 4 uitkomt. Maar ik heb nummer 3 nog niet eens ontvangen en nummer 2 ook niet. Mijn vriendin, die de bladen ook niet ontving, heeft hierover gebeld. Drie keer heeft zij met klantenservice gebeld. Men zou de bladen sturen, maar tot 3 keer toe ontving ik niets. Zij heeft inmiddels Spoor nummer 2 ontvangen (na de 3e keer bellen) en dankzij de hulp van dit forum Spoor nummer 3 maar ik heb nog altijd de bladen nummer 2 en 3 niet ontvangen.
Dus mogelijk gaat het via dit forum beter?
icon

Beste antwoord door Herman NS 6 oktober 2014, 09:01

Hallo Retep,

Vervelend dat jij het blad Spoor niet ontvangt. Heb je een abonnement om met NS te reizen? Het kan ook door bepaalde permissies komen dat je het blad Spoor niet ontvangt. Wil je mij een persoonlijk bericht sturen met je volledige naam en NAW-gegevens? Vervolgens stuur ik de laatste versie graag na.

Je topic heb ik naar het subforum 'overige producten' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Retep,

Vervelend dat jij het blad Spoor niet ontvangt. Heb je een abonnement om met NS te reizen? Het kan ook door bepaalde permissies komen dat je het blad Spoor niet ontvangt. Wil je mij een persoonlijk bericht sturen met je volledige naam en NAW-gegevens? Vervolgens stuur ik de laatste versie graag na.

Je topic heb ik naar het subforum 'overige producten' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Beste Retep, Ik heb je bericht met je persoonlijke gegevens verwijderd. Je kunt Herman NS deze gegevens toesturen in een priv├ębericht.

Reageer