wanneer ik mijn bank kies en op betalen klik opend de app en de browser (beide geprobeerd) een nieuw venster die aangeeft dat de site niet bereikbaar is.
ik kan dus niet betalen en geen ticket krijgen.
ik wil morgen reizen.
wat nu.
wanneer ik mijn bank kies en op betalen klik opend de app en de browser (beide geprobeerd) een nieuw venster die aangeeft dat de site niet bereikbaar is.
ik kan dus niet betalen en geen ticket krijgen.
ik wil morgen reizen.
wat nu.
Je kunt tegenwoordig reizen door met bankpas in te checken. En anders zou je het vanavond en/of morgen nog een keer kunnen proberen.
Je kunt tegenwoordig reizen door met bankpas in te checken. En anders zou je het vanavond en/of morgen nog een keer kunnen proberen.
ik wilde dit laatst doen met de bankpas maar dit werkt niet
wellicht heb ik een te oude bankpas of zijn de poortjes op station zevenaar nog niet vernieuwd?
wellicht heb ik een te oude bankpas of zijn de poortjes op station zevenaar nog niet vernieuwd?
Dan heb je waarschijnlijk nog een bankpas zonder contactloos betalen, want zelfs als je contactloos betalen uitschakelt blijft OVpay werken. Maar dan zou je ook in winkels altijd moeten ‘pinnen’ (kaart insteken en pincode intoetsen). Vraag bij je bank (welke is dat overigens?) een geschikte pas aan, die is meestal gratis.
Als het aan de paaltjes in Zevenaar zal het niet liggen, dan waren er meer klachten geweest. Bied in ieder geval je bankpas apart aan, dus niet vanuit een telefoonhoesje o.i.d. want dan stoort de telefoon.
Welke site is niet bereikbaar? Welk adres staat er in de adresbalk van je browser bij deze melding? Het is belangrijk om te onderscheiden of er iets mis gaat bij je bank, ideal of ns.
In een ander topic wordt nu dezelfde fout gemeld en staat erbij dat het Buckaroo betreft, dat zal de betalingsverwerk van NS zijn. NS heeft hier dus iets uit te (laten) zoeken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.