beantwoord

Ik wilde mijn reis plannen voor aankomende zaterdag van 's Hertogenbosch naar Rotterdam Blaak

• 16 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Het lukt me niet om de reis te plannen via internet , raar normaal lukt dit wel , is er soms een storing ???
icon

Beste antwoord door Hertog 16 oktober 2014, 12:27

Het lukt me niet om de reis te plannen via internet , raar normaal lukt dit wel , is er soms een storing ???

Zowel via de reisplanner op internet (PC) als via mijn smartphone (Android) krijg ik gewoon een reisadvies van Den Bosch naar Rotterdam Blaak voor komende zaterdag,
Houdt er wel rekening mee dat er tussen Den Bosch en Breda werkzaamheden zijn, waardoor op dat traject bussen worden ingezet en je aanzienlijk langer (ca. 30 min) onderweg zult zijn dan wanneer je van Den Bosch via Utrecht naar Rotterdam zou reizen.
Bekijk origineel

3 reacties

Zowel via de reisplanner op internet (PC) als via mijn smartphone (Android) krijg ik gewoon een reisadvies van Den Bosch naar Rotterdam Blaak voor komende zaterdag,
Houdt er wel rekening mee dat er tussen Den Bosch en Breda werkzaamheden zijn, waardoor op dat traject bussen worden ingezet en je aanzienlijk langer (ca. 30 min) onderweg zult zijn dan wanneer je van Den Bosch via Utrecht naar Rotterdam zou reizen.
Nogmaals geprobeerd , ook geprobeerd dan maar een dagje Amsterdam te plannen in plaats van Rotterdam , dag ingevoerd 18-10-2014 rond 900 uur terugreis aangeklikt ongeveer 1600uur ,Normaal geeft hij dan Reis en prijs , maar dat staat er niet meer , dus kan niet plannen , raar dat het jullie wel lukt .
Hallo MARIAN53! Je topic heb ik naar overige producten verplaatst om de vindbaarheid te vergroten. Daarnaast heb ik het antwoord van Hertog als beste gemarkeerd, omdat dit klopt. In principe zou je de reis gewoon moeten kunnen plannen en hou rekening met de werkzaamheden. Wel vreemd dat het bij jou niet lukt. Welke browser gebruik je precies? Wellicht zou je het anders via Google Chrome kunnen proberen. Er is namelijk geen storing bij ons bekend.

Reageer