Flextarief is niet toegepast bij geld terugvragen ivm vergeten inchecken.
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelFlextarief is niet toegepast bij geld terugvragen ivm vergeten inchecken.
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelDeze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot transactie- en betaalgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.